Life in between two pieces of bread.

I have finally figured out the meaning of life. Costa’s Paninis. They are the greatest things ever! Like heaven in bread, literally I couldn’t live without them. They are just so yummy. The cheese, the ham, the tuna, the meatball. OH MY LORD I just wanna eat them all day. I mean, if I could survive on them, I totes would.

The toasted bread.

The mustard.

OH MY.

Yum.

XO

Continue Reading

Rewind.

Just heard Devlin’s new song ‘Rewind’ on the radio and it made me seriously think about things I would love to rewind to.

The opening line is “There are many things that I would like to say to you” and I just immediately started thinking about my granddad and how I didn’t appreciate him as much when he was around. And now he’s gone I just think I really should have and it makes me sad to think that. He would be proud of me though, getting into University and all and actually doing something with my life! I think of him when I have a special moment in my life, like when I got my GCSE and A-Level results. I secretly had a little cry for him and prayed that he would be there watching over me, feeling proud.

I just sat and listened to the lyrics of the song and thought about him. So, yeah, thanks Devlin – definite purchase right there!

Continue Reading

"It's a new dawn, it's a new day!"

… “It’s a new life for me!”

 

Ok, fresh new day. Fresh start. Fresh mind. I feel a totally new person today. I’m not entirely sure why tbh but I just feel something new and exciting within me. Starting the day with a stroll in Roehampton, come back and have a black coffee with a little touch of chocolate. WOW! I feel good prospects for today.

I’m already getting used to blogging and I appreciate all the support I’ve got so far, it’s great! It’s exciting and gives a new aspect to life. I hope to advance in this blogging world and become frequent and engrossed. IT EXCITES ME. 

Because I feel so energetic, I’m gonna go to the library and crack on with my next essay. REALLY LIAM? WOW. WHAT’S HAPPENED TO ME? University has changed me, that’s what’s happened. I feel the need to do well and succeed.

Ok, chow for now!

 

“… and I’m feeeeeeeling goooooooooood!”

Continue Reading

Early morning post!

Hey bloggers, I’m awake as I slept all of yesterday. 

Gooooood morning, on this very cold morning. (I know it’s cold because my window doesn’t close properly so there’s a draught – bad times!) I feel like going for a run though. I’m not sure why just because I’m never up at this time and people go out this early. Don’t they? Oh, I don’t know! 

Anyway, quick update on my life. I’m still Liam, still at uni, still bored, still awake and basically yeah. Nothing new. OH I got a new high score on Bejeweled Blitz – 403, 650. BEAT THAT BITCHES. 

I hope someone reads my blog one day, I think I need fame (lol). I’m joking but I do want people to read it, hopefully I’m fun? I dunno. 

Okay, so I’m gonna get up and do something productive (I probably won’t) so maybe blog later, chowwwwww!

Continue Reading